вторник, 26 март 2013 г.

Джордж Карлин >> Кога Исус ще донесе свинските пържоли

Когато става дума за съществуването на Бог, аз не съм атеист нито агностик. Аз съм акростих. Всичко това ме обърква. Джордж Карлин

Обхващайки широк диапазон от теми от скечове на абсурда (Писмо от хлебарка, Телевизионни новини, Смъртта на Хъмпти Дъмпти, Съвети за серийни убийци) през безпогрешния му усет към американската реч (Политически приказки, Социални клишета, 13 раздела Евфемизми) до безпощадните му възгледи за Америка и нейните ценности (Война, Господ тия две неща; Нулева толерантност, Уморен от инвалидни глупости) легендарните непочтителност и иконоборство на Карлин съпътствуват неговото безрезултатно претърсване на американския пейзаж в търсене на признаци на интелигентност...


Издателство Арго Пъблишинг


Няма коментари:

Публикуване на коментар