четвъртък, 28 юни 2012 г.

Маргарита Чутуркова >> Кризисен PR

Кризите са като барабаните на Каланда, за които пише Бунюел в Моят последен дъх. Те започват да бият без прекъсване от обяд на разпети петък до същото време на другия ден, съботата на страстната седмица

Кризисният PR изисква особена чувствителност и отвореност към всичко ирационално.
Едновременно с това е необходима и висока доза хладнокръвие, за да бъде върната системата към нормалността, да бъде успокоена и излекувана.

Въпреки че има своите правила, своя “азбука”, кризисната комуникация стои далеч от шаблона, посредствеността, ограничеността.

В заплашително връхлитащият ни кризисен свят кризисната комуникация не признава бариери.
Тя е творчество, провокирано понякога от случайността, друг път от екстремния индивидуализъм и поддаващо се по-скоро на подсъзнателните пориви на мисълта, отколкото на теорията.

Издателство Сиела

Кризисен PR в Хеликон

Кризисен PR в Books.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар