сряда, 9 май 2012 г.

Иво Драганов >> Телевизионното програмиране в общия аудиовизуален контекст

Търговското начало в телевизията, изразено в битка за аудитория, води до все по-голямо снижение на масовия вкус

В днешно време телевизионните програми, каквато е тезата в тази книга, изграждат социокултурни модели на поведение, създават примери за подражателство, налагат гледни точки и тон на дебати по всички актуални проблеми на обществото и държавата. Телевизията променя нагласи, формира възгледи, създава дневен ред на обществото. Досега не е анализиран проблемът, че нашите ценности са оставени на стихията на комерсиалните интереси. Тезата на автора е, че ниското образователно ниво на народа детерминира ниското качество на телевизионните програми. Спиралата е низходяща с непредвидими последици, които ще плаща обществото.

Издателство Нов български университет



Няма коментари:

Публикуване на коментар