Търговското начало в телевизията, изразено в битка за аудитория, води до все по-голямо
снижение на масовия вкус
В днешно време телевизионните програми, каквато е тезата в тази книга,
изграждат социокултурни модели на поведение, създават примери за
подражателство, налагат гледни точки и тон на дебати по всички актуални проблеми на обществото и държавата.
Телевизията променя нагласи,
формира възгледи, създава дневен ред на обществото. Досега не е анализиран проблемът, че нашите
ценности са оставени на стихията на комерсиалните интереси. Тезата на автора е, че
ниското образователно ниво на народа детерминира ниското
качество на телевизионните програми.
Спиралата е низходяща с непредвидими последици, които ще плаща обществото.
Издателство Нов български университет
Няма коментари:
Публикуване на коментар