петък, 21 февруари 2014 г.

Джеймс Боуен, Гари Дженкинс >> Преди да стана Боб

Преживелиците на Боб, преди да срещне Джеймс

   Невинаги съм бил уличен котарак.
   Отраснах в тих дом с една мила старица.
   Тя се грижеше за мен. Обичаше ме и аз я обичах. Обикновено се сгушвах в най-удобното кресло и слушах красивата музика, която тя свиреше. Мислех си, че съм най-щастливото коте на света.
   Но ето че веднъж старицата се почувства зле. Исках с нещо да облекча нейната болка, затова скочих в скута ѝ и не откъснах очи от нея от сутринта чак до вечерта.
   Но не можех да направя нищо повече, за да ѝ помогна.
   После пристигна линейка и отведоха старицата.
   Стана ми тъжно и се изплаших. Питах се какво ли може да се е случило с нея и затова хукнах по улицата подир тях...

Хартиено издание и е-книга

Илюстрации Джералд Кели

Издателство Книгопис



Няма коментари:

Публикуване на коментар