четвъртък, 7 февруари 2013 г.

Скот Мактавиш >> Ръководство за оцеляване на младия татко

Прерязване на пъпната връв, устройство и функциониране на НСП (новото семейно попълнение), хранене и къпане на НСП, оцеляване в условията на постоянно будуване, разпускане без помощта на алкохол, големият майтап с бюста...

И така, скоро светът ти ще се обърне с главата надолу. Може да си мислиш, че знаеш какво те чака, но помни ми думата: изобщо нямаш представа. Обаче спокойно – аз съм насреща.
Не съм акушер-гинеколог, педиатър или психолог.
Не, просто мъж, който вече два пъти е минал по тоя път и е успял да му хване цаката и да се сдобие с безброй безценни трикове и тайни, които ще ти помогнат да се подготвиш за предстоящото физическо, психологическо и
емоционално изпитание, наречено бащинство.
Аз напълно си заслужих нашивките и ще помогна и на теб. Продължавай да четеш.
Периодът, разгледан в това ръководство, започва
малко преди раждането и приключва в края на третия месец, като тук-там са вметнати съвети, полезни за цялата първа година. В него ще намериш изцяло практически препоръки, това не е справочник с медицински
съвети. Ако искаш да разбереш какво е мъжкото определение за биберон или как да разпуснеш след напрегнат ден, попаднал си на правилната книга. А ако се чудиш дали биберонът би бил полезен за твоето бебе, трябва да се посъветваш със здравен специалист, или поне с човек, който е по-умен от мен. Всъщност нищо чудно пощаджията да е по-компетентен от мен по въпроса. Или пък не. Я по-добре питай педиатъра.
След три-четири месеца стаж като татко вече ще си стара пушка; ще се пръскаш от гордост и няма да има по-уверен мъж от тебе. Но сега-засега се готви за пълно объркване и жалък смут. Така е, откакто свят светува, и така ще бъде.
Затова грабвай кубинките и нахлупвай каската – бебетата идват...

Издателство Изток-Запад



Няма коментари:

Публикуване на коментар