вторник, 30 април 2013 г.

Ник Сполдинг >> Интимен наръчник за блогъри

Съдейки по историите, които чух през последните месеци, си е истинско чудо, че изобщо създаваме връзки. Ник Сполдинг

Джейми:
   От две години съм сам. Но мъжът не издържа дълго без добра жена до себе си.
   Под “добра жена” имам предвид, разбира се, жена със сърдечен ритъм и без кожни заболявания, а “до себе си” означава – “върху него и съблечена”. Травмата от жестоката раздяла с Карла ме разочарова от нежния пол, ала опитайте се да вразумите глупавия ми пенис!

Лора:
   Снощи потъпках и последната си искрица достойнство с гнусно деяние, което никога няма да успея да изкупя. Единственото ми оправдание е, че го направих, подтикната от необходимостта “да се върна в играта”. Напълно необяснимо е защо реших, че да „блудствам” с двайсет и девет годишен брокер с увиснали клепачи е най-уместният метод да го направя.
   Не съм такова момиче все пак. Дори не бях целувала мъж преди третата среща.

Издателство Ера



Няма коментари:

Публикуване на коментар