петък, 3 май 2013 г.

Петър Воденски >> А иначе дипломацията е сериозен занаят

Работех за България. Неописуемо усещане. Не съжалявам, че съм го правил. Петър Воденски

... Първи от чуждите разузнавания ми направи предложение за работа британският ми колега, дипломат в тяхното посолство. С него поддържахме взаимноизгодни контакти, обменяхме мнения по различни въпроси на вътрешнополитическото положение в Турция. Той учтиво и директно, в типичен английски маниер, ми предложи „ако искам, да отида да живея в Лондон".
Руснаците също ме харесваха - за тях бях „един от нас", бях учил в Москва, знаех отлично руски език...
... А аз, вместо да приема едно или няколко от горните предложения и да стана уважаван в страната си човек, взех, че с всичкия си акъл заработих за българското военно разузнаване, та сега да бъда охулван в обществото...



Няма коментари:

Публикуване на коментар