вторник, 14 януари 2014 г.

София Папазова >> 7 маслинови цвята

3 + 4 = 7

   – Ела у нас! – предложи той. – Само ще си говорим на вино и свещи. Без секс, обещавам! Моля те!
  – Добре!

   И Самуела направи нещо, което не беше вярвала, че е способна да стори. Отиде. Замисли се, но въпреки това отиде. Матиа я посрещна доста притеснен. Тя го целуна много леко по устните. Беше дяволски привлекателен. Апартамента му беше доста неподреден и имаше вид на временно жилище.

   Тя малко се стъписа и седна на един стол край гола, стара, дървена маса, по която имаше отбелязани кръгчета – следи от оставяни небрежно чаши с мокро дъно. Той изчезна за малко в съседната стая, после се върна при нея и започна да отваря бутилка червено вино. Взе две чаши за столчетата им с една ръка и я повика.

   – Ела да видиш какво съм подготвил за теб!

   Въведе я в неговата стая, която беше различна от останалата част на апартамента. Беше бяла и чиста. Единствените мебели бяха бяло легло с нощна масичка до него, етажерка с книги и една кръгла, малка маса с два стола с кръстати облегалки. В средата на покривката гореше свещ и още много други малки, чаени свещи бяха пръснати по пода, около стените, по перваза на прозореца и по рафтовете на етажерката. Всичко изглеждаше като от романтична снимка в интернет или от нечий друг живот.

   Самуела и Матиа седнаха на масичката. Той сипа вино в чашите и ѝ подаде нежно едната.

   – Salute! – каза ѝ, като я гледаше предизвикателно в очите. – Е, издържах ли теста на първите седем минути?
   – Какво говориш? Какви седем минути?
   – Нали казват, че жените преценяват мъжете в първите седем минути от запознанството им – намигна ѝ той.

   – Не ми трябват тези седем минути. Целунах те, веднага щом те видях.
   – Значи сега мога да продължа аз – каза той, протегна се над масата, обхвана тила ѝ с ръка, за да я приближи към себе си и нетърпеливо я целуна.

   Самуела отвърна на страстта му с много страст. Попиваше целувките му, опознаваше устните му и той нейните. Беше нежен. Опитваше първо горната, после долната ѝ устна. Искаше да разбере коя е по-топла, по-плътна, по-вкусна. Той не поиска повече. И тя разбра, че може да му вярва.

   – Харесва ми колко си нежен – каза тя и отпи от виното.
   – Не съм, но ти ме правиш такъв – отвърна ѝ Матиа, докато разкопчаваше горните копчета на ситно карираната си риза в сини цветове.
На врата му висеше медальон на кожена каишка, който се криеше под останалата все още неразкопчана част на дрехата му.

   – По природа съм буен и обичам грубия секс – продължи той – и усещам, че в теб има адски много секс.
   – Винаги съм притежавала силна сексуалност. Но досега не съм намерила партньор, който да ме накара да се разгърна напълно.

   – Искаш ли да опиташ с мен – закачливо попита той и съвсем леко я захапа отстрани на ръката, малко под рамото, където свършваше късия ръкав на пепеливо лилавото ѝ поло. – Искам да го направиш, когато усетиш, че си готова за това. Не сега, въпреки че показваш лошотия като си дошла с тази къса пола. Обещах ти, че няма да правим секс и държа на обещанието си.

   – Благодаря ти за търпението – каза Самуела и го целуна. – С мен нежен ли ще бъдеш?
   – Не мога да си представя друг начин – той я целуна отново.

   Самуела не беше усещала целувки като неговите. И тогава осъзна, че ще ги чувства по устните, лицето, врата през цялата нощ.

   Седем бонбона Amaretto Truffles, подредени в стъклена бонбониера донесе Матиа от кухнята. Самуела го очакваше на масата и отпиваше от виното си. Двамата разговаряха цяла вечер, разказаха си всичко, без да се прикриват и това откровение ги караше да се държат един с друг сякаш се познават от години...

Издателство Скалино



Няма коментари:

Публикуване на коментар